SR_IV-ME-KFL_JU_GS_h2
POWRÓT DO STRONY GŁÓWNEJ

„To jest mój Klient - to dla niego pracuję każdego dnia“

Spojrzenie za kulisy: Autorzy PROSTEJ MISJI dokonują podsumowania

W 2013 roku firma MEVACO przystąpiła do realizacji niezwykłego projektu: PROSTEJ MISJI. Projekt zaplanowany jako „normalna“, prowadzona na terenie Europy kampania reklamowa adresowana do branży obróbki metali, przerodził się w fascynujące spotkania z ludźmi, którzy wykorzystują w swojej pracy produkty wytwarzane codziennie przez MEVACO. Chcieliśmy dowiedzieć się, jakie doświadczenia zdobyło MEVACO w trakcie trwania misji i zapytaliśmy o to Prezesa Zarządu Stephana Geigera, Dyrektora Działu Sprzedaży i Komunikacji Ägidiusa Junga oraz Kristin Fleer z Działu Marketingu.

Jakie zmiany wprowadziła do przedsiębiorstwa PROSTA MISJA?

Ägidius Jung: W naszych salach konferencyjnych wisiały wcześniej zdjęcia architektury. Dzisiaj wiszą tu portrety ludzi, z którymi się spotykaliśmy. Zmiany są widoczne we wszystkich oddziałach firmy. Sądzę, że patrząc w oczy ludziom ze zdjęć i myśląc: „to jest mój Klient - to dla niego pracuję każdego dnia“, zachodzą w nas zmiany, z których nawet nie zdajemy sobie sprawy.

Kristin Fleer: Teraz korzyści dla Klientów zdecydowanie wysunęły się na pierwszy plan. Naszymi atutami jest efektywność i elastyczność we współpracy z Klientami.

Stephan Geiger: Wcześniej byliśmy bezkrytycznie zapatrzeni w nasze produkty. Zawsze podkreślaliśmy ich zróżnicowanie, wysoką jakość oraz niezwykle atrakcyjny wygląd. W trakcie tej kampanii o wiele bardziej zwróciliśmy się w stronę naszych Klientów, co oczywiście przełożyło się również na to, co dzieje się wewnątrz firmy. Chodzi o codzienne przekonanie o tym, że trzeba przestać skupiać się wyłącznie na produkcie i zadbać o partnerską komunikację. To bardzo ważny punkt, który został pozytywnie odebrany przez Klientów: pokazujemy, że chcemy współpracować i zapewnić Klientom łatwy kontakt z naszym przedsiębiorstwem.

Czy odpowiedzi Klientów uzyskiwane w wywiadach są naprawdę szczere?

Ägidius Jung: Klienci naprawdę nie byli zmuszani do dzielenia się refleksjami na temat MEVACO, (śmieje się) osobiście brałem udział w wieczornych spotkaniach z Klientami. Otrzymaliśmy wiele pochwał, ale oczywiście zdarzały się również słowa krytyki, jednak wypowiedzi cytowane w wywiadach pod portretami są całkowicie oryginalne, bez jakiegokolwiek retuszu z naszej strony. Dzięki temu uświadomiłem sobie, że jesteśmy na właściwej drodze.

Czy w przyszłości planowane są jakieś zmiany w kampanii?

Ägidius Jung: Przede wszystkim żałuję, że wywiady były przeprowadzane wyłącznie z ludźmi z tego regionu. Bardzo zależy mi na zaprezentowaniu partnerów z innych krajów europejskich, których firmy odzwierciedlają międzynarodowy charakter naszego przedsiębiorstwa.

Czy pojawi się PROSTA MISJA 3.0?

Ägidius Jung: Cały czas rozwijamy się, nie stoimy w miejscu. Zmieniając się, pragniemy jeszcze bardziej zbliżyć się do ludzi, dla których w końcu robimy to wszystko.

Kristin Fleer: Znamy Cię i chcemy Cię również zrozumieć. Nawet jeżeli w zamówieniach pojawiają się elementy, których nie rozumiemy, naszym zadaniem jest ustalenie, o co dokładnie chodzi. Zadajemy wtedy dodatkowe pytania.

Ägidius Jung: Ważne jest, aby dawać Klientom poczucie, że nie jesteśmy oderwani od rzeczywistości, że ich znamy, mówimy ich językiem i rozumiemy ich potrzeby.

Stephan Geiger: Ale nasze credo pozostaje niezmienne.

Czy w trakcie kampanii zdarzyło się coś, co całkowicie Was zaskoczyło lub przerosło Wasze oczekiwania?

Dla mnie absolutnym zaskoczeniem było to, że grupa, która spotkała się podczas pierwszego panelu dyskusyjnego, była natychmiast gotowa nawiązać współpracę i mocno zaangażować się w realizację projektu. To było fascynujące doświadczenie.

REJESTRACJA PRENUMERATY NEWSLETTERA

Będziesz regularnie otrzymywał nowe informacje o produktach i serwisie MEVACO oraz interesujących przykładach zastosowania

  • Bądź na bieżąco
  • Odkryj na nowo fascynujące przykłady zastosowania
  • Dowiedz się w pierwszej kolejności o wspaniałych promocjach

Tak, chcę subskrybować newsletter MEVACO i mam ukończone 16 lat. Otrzymam bezpłatnie wszystkie newslettery MEVACO, zawierające ogólne informacje, artykuły specjalistyczne oraz powiadomienia o imprezach, a także informacje o nowych produktach i usługach MEVACO. W każdej chwili mogę zrezygnować z subskrypcji, korzystając z odpowiedniego linku w newsletterze.

Dziękujemy za zapisanie się do naszego newslettera. Wkrótce otrzymasz wiadomość e-mail z linkiem potwierdzającym.